![Studium wykonalności i weryfikacja projektu](https://sallers.pl/wp-content/uploads/2020/09/photos1_inwestycje.jpg)
Studium wykonalności i weryfikacja projektu
Analiza wraz z rekomendacjami dla biura projektowego zawiera m.in: podział procentowy powierzchni w podziale na jej funkcje, wymagane wielkości części usługowych (np. gastronomii w stosunku do pojemności hotelu) czy zalecaną strukturę pokoi. Projekt zostanie dostosowany do aktualnych potrzeb i możliwości rynku, wykorzystując wiedzę i doświadczenie z zakresu planowania i projektowania hoteli oraz sprzedaży usług hotelowych.
Studium wykonalności to analiza istniejących założeń i przygotowanie inwestycji pod względem rynkowym, inwestycyjnym i operacyjnym. Inwestor uzyskuje informację o tym jaki obiekt będzie najbardziej efektywny, o przepływach finansowych w czasie oraz rentowności inwestycji. Opracujemy biznes plan wraz z budżetem, będziemy modelować parametry wpływające na przychody w czasie, przeanalizujemy bezpośrednie otoczenie biznesowe i jego wpływ na inwestycję, przygotujemy strategię marketingowo – sprzedażową. Opracowanie przygotujemy w oparciu o światowej klasy narzędzia analityczne. Będzie podstawową dokumentacją niezbędną do uzyskania finansowania.
Pomagamy określić optymalną perspektywę inwestowania w nieruchomości hotelowe, a także elementy zależne i niezależne od inwestora, które mogą wpływać na przyszłą wycenę wartości hotelu.
![Nadzór nad realizacją inwestycji](https://sallers.pl/wp-content/uploads/2020/09/photos2_inwestycje.jpg)
Nadzór nad realizacją inwestycji
W fazie projektowania i budowy obiektu doradzamy w zakresie projektu wnętrz, projektów branżowych punktów usługowych, technologii i wyposażenia. Rezultatem jest obiekt zbudowany zgodnie z najnowszymi trendami w branży hotelarskiej, funkcjonalny zarówno dla gości jak i obsługi, zgodny z uzgodnioną koncepcją marketingową. Zadbamy także o optymalizację kosztów inwestycji i przyszłych kosztów operacyjnych.
![Pre-opening - przygotowanie do otwarcia](https://sallers.pl/wp-content/uploads/2020/09/photos3_inwestycje.jpg)
Pre-opening - przygotowanie do otwarcia
W fazie pre-openingu organizujemy pracę obiektu hotelowego, w zakresie: wprowadzenie marki na rynek, rozpoczęcie aktywnej sprzedaży, wdrożenie systemów operacyjno – zarządczych (jak PMS), rekrutację pracowników, wprowadzenie dobrych praktyk i standardów we wszystkich działach hotelowych oraz szkolenia zespołu. W dniu otwarcia obiekt będzie miał zbudowane obłożenie, będzie też w pełni gotowy do przyjęcia gości i świadczenia usług na wysokim poziomie.
Oprócz doskonałej organizacji procesów i standardu usług, kluczowym elementem pre-openingu jest wprowadzenie obiektu na rynek i osiągnięcie sukcesu sprzedażowego od pierwszego dnia jego funkcjonowania.
Sprawdź pozostałe usługi:
Kontakt
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami
Franciszka Klimczaka 8 / 16
02-797 Warszawa
Polska
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00